Pages

Testimoni Kejayaan Program Usahawan ePendidikan Score A

Program Usahawan ePendidikan TERBUKA kepada SEMUA golongan dan latar belakang.Apa yang PENTING ialah POSITIF,USAHA,KERJASAMA dan JANGAN BERPUTUS ASA.


Dari kiri - Anak dan Menantu,Peneroka Felda (Kota Tinggi),
Atas Kanan- Suri Rumah (Bangi) Bawah Kanan- Bekas Pengurus HR MNC (Cheras)


Encik Marzuki (Bekas Pengawal Keselamatan Universiti Tempatan)

p/s: Syukur Alhamdulillah, bulan pertama (Mac-2009) saya fokus buat betul-betul program ini, bulan ke-2 (Apr-2009) income saya sudah RM Berbelas ribu sebulan (sama macam pendapatan saya masa kerja makan gaji selama 20 tahun). Bulan ke-3 (Mei-2009) income saya RM23 ribu sebulan. Dan bulan ke-4 (Jun-2009) income saya RM30 ribu sebulan. Semuanya bukan sebab saya yang hebat tapi produk yang SUPERB! – kadar penolakan sangat rendah – semua mak bapak nak anak pandai. Dan juga timing yang tepat – dari 10 orang yang saya jumpa, 9 orang tak tahu pasal Score A, tapi kalau tahun depan, saya pasti 5 orang dah dengar & 4 orang dah join. Jadi buat sekarang atau buat kemudian lebih senang. Kalau anda tak rebut peluang ini sekarang, tahun depan oran g yang ambil peluang ini sekarang, dah kaya-raya, anda baru nak start! Jadi fikir-fikirkan lah…

Puan Jah (Bekas CEO sebuah syarikat MSC di Cyberjaya)







Meninggalkan GAJI Terakhir beliau RM14k sebulan untuk menyertai Program

Keusahawanan Score A

Update: Ogos-2009:

Syukur.. syukur.. alhamdulillah..
Bulan ke-5 (Jul-2009 ) income saya RM60 ribu sebulan.
Selepas ini saya tidak boleh beritahu lagi, nanti income tax datang cari :-)
Semuanya kerana gabungan kehebatan Produk/ Biz Plan/ Syarikat/ Kumpulan/ & Sistem.
Ayuh! Sambutlah TSUNAMI PELUANG yang datang ini.
UBAH KEHIDUPAN AN DA!!

Update: Okt-2009:
Tak tahu nak cakap apa lagi… Bulan ke-7 (Sept-2009), saya dah masuk dalam “Millionaire Club” – macam mimpi je… tapi itulah hakikatnya. Di Score A “Impian Boleh Menjadi Kenyataan Dengan Cepatnya…” huhuhu menangis kesyukuran…

Latest Update: Nov-

2009

Syukur Alhamdulillah…

Bulan ke-8 (Okt-2009) saya di dalam bisnes ini, pendapatan saya RM80 RIBU SEBULAN. Saya juga telah melahirkan BERBELAS-BELAS orang di bawah rangkaian saya, berpendapatan 5 ANGKA SEBULAN (DARI BELASAN RIBU HINGGA PULUHAN RIBU), hanya dalam masa beberapa bulan sahaja. Semuanya dengan KEKUATAN HEBAT ini – PRODUK, BIZ PLAN, SYARIKAT, KUMPULAN, dan SISTEM. Sambutlah PELUANG YANG BESAR ini, UBAH KEHIDUPAN ANDA! Saya sudah pun menyambutnya hanya beberapa bulan yang lepas dan kehidupan saya sekarang sudah pun berubah

~Ikhlas daripada Puan Jah

Jutawan Score A Programme dalam masa 7 bulan...

www.bisnesjaya.com

btemplates

0 comments:

Lain-lain tentang Score A Programme

ARKIB klik Score A