Pages

Pakej Guna PERCUMA Seumur Hidup!

OBJEKTIF :

PELAJAR/ANAK
1) Menggunakan sistem pembelajaran dan persediaan menghadapi peperiksaan terkini dan intraktif kepada pelajar secara PERCUMA yang meliputi SUKU JUTA soalan.
2) Mendapat keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan.Ini kerana peperiksaan dinilai daripada kemahiran pelajar menjawab soalan.

ANDA/IBU BAPA
1) Memberikan sistem pembelajaran terkini kepada pelajar/anak-anak secara PERCUMA yang meliputi SUKU JUTA soalan yang menyamai jumlah buku setinggi siling rumah anda.
2) MENJANA dan MEMPEROLEHI PENDAPATAN SAMPINGAN YANG LUMAYAN melalui usaha anda yang SEDIKIT membantu pelajar/anak-anak memperolehi sistem e-pendidikan ini.

BAGAIMANA :
1) Anda/Ibu Bapa hanya perlu MEMASTIKAN pelajar/anak-anak memperolehi kaedah pembelajaran terkini sebagai persediaan menghadapi peperiksaan.
2) MENDAFTAR serta MELANGGAN PORTAL dengan HARGA HANYA RM596 UNTUK KESELURUHAN ANAK MELAYAKKAN ANDA DITABALKAN SEBAGAI SEORANG USAHAWAN e-PENDIDIKAN.PERUNTUKKAN SEDIKIT LAGI USAHA,ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN HARIAN YANG LUMAYAN!

Anda/Ibu Bapa CUMA perlu berkongsi dan mengajak 2 rakan SEUMUR HIDUP ANDA (samada adik beradik/ahli keluarga/rakan pejabat/jiran/sekolah/ibubapa anak kepada kawan anak anda/rakan Facebook @ lain-lain) melanggan portal e-pendidikan ini SECARA TIDAK LANGSUNG menjadi RAKAN NIAGA anda.Beritahu kami jika ada perniagaan lain yang HANYA MEMERLUKAN 2 ORANG PELANGGAN BERMODALKAN RM596 (malah RM596 harga portal dapat digunakan pembelajaran & persediaan menghadapi peperiksaan anak keseluruhan keluarga) SEUMUR HIDUP mampu MENJANA PENDAPATAN SAMPINGAN SEPERTI INI.


NOTA:
• Pergerakan dimaksudkan usaha anda BERKONGSI PERNIAGAAN dan MENGAJAK rakan anda menggunakan portal ini. PERGERAKAN atau USAHA anda hanya pada PERGERAKAN 1 dan seterusnya rakan niaga anda yang usahakan.
• Pergerakan ini boleh berlaku samada SEHARI/SEMINGGU/SEBULAN/SETAHUN/SEUMUR HIDUP bergantung USAHA yang anda peruntukkan.Lagi pantas,lagi cepat penjanaan pendapatan anda.
• Perhatikan pada langkah ke-10, anda sudahpun mempunyai pendapatan tetap sebanyak RM24,000.00 selagi rangkaian bergerak sekata tanpa henti, pendapatan anda juga tanpa henti.

PELAJAR SCORE A, KITA SCORE RM!

btemplates

0 comments:

Lain-lain tentang Score A Programme

ARKIB klik Score A