Pages

Score A Programme 'Sunrise Business & Webucation" serta 4 Faktor Kejayaan Perniagaan



PENDIDIKAN + INTERNET + NETWORK MARKETING = PROGRAM USAHAWAN e-PENDIDIKAN SCORE A

Webu
cation – The Sunrise Business


WEBUCATION, the fast growing Business Opportunity

In Forbes Magazine, Peter Drucker calls webucation "The Next Mega Trend." He states it will be the next Multi-Billion if not Trillion Dollar Industry. For those of you who don't know Peter Drucker; he is a highly respected worldwide management consultant guru and author of over 25 books on Business and Management.Mengikut kajian para pakar ekonomi dunia, seperti Peter Drucker, Webucation’ adalah merupakan peluang perniagaan yang paling berpotensi untuk masa hadapan bahkan lebih berpotensi dari Makanan Kesihatan dan Komunikasi. Perniagaan seperti ini dikategorikan sebagai Ekonomi Matahari Terbit dimana ia mempunyai peluang yang cerah untuk berjaya dalam satu jangkamasa yang panjang.

Di Malaysia pula, pada tahun 2010, kerajaan telah mensasarkan semua sekolah menjadi sekolah Bestari dimana pada ketika itu, para pelajar akan belajar melalui laman web dan portal pendidikan seperti Score A Programme.


Selain itu kenapa anda perlu MENYERTAI kami:

4 Faktor yang ada pada bisnes ini:


1. Syarikat

Online – 24 jam sehari x 365 hari – anywhere, anytime – servis boleh dibawa ke mana-mana & pada bila-bila masa.

Lama tapi Baru – Lama sebab sudah 10 tahun (jadi syarikat kukuh & ada jaminan); Baru sebab baru 3 tahun dalam networking (dalam bisnes networking, tahun ke 3 adalah tahun yang paling sesuai utk join, di mana tahun pertama & tahun kedua merupakan tahun kepayahan, sudah berlalu).

2. Produk

Terdapat 700++ Syarikat di Malaysia yg mempunyai AJL, telah melahirkan 5,500 jutawan dlm masa 40 tahun, dgn 4 kategori produk utama berikut – Kecantikan, Kesihatan, Penjagaan Rumah, & Penjagaan Kereta, di mana kesemua produk tersebut merupakan produk sampingan.

Manakala Score A Program merupakan satu-satunya produk Pendidikan di mana pendidikan merupakan Produk Keperluan (semua makbapak nak anak score a, tidak kira dari golongan mana pun), Berkualiti (rujuk testimoni, penghargaan & pengiktirafan), Harga Murah (RM7.10 satu subjek, selepas topup RM4.70), Tidak Bermusim (spt produk sampingan di atas), Anti Kemelesetan Ekonomi (walau pun zaman gawat, makbapak tetap nak anak score a) & Tiada Saingan.

Perniagaan dunia akhirat – kita bagi anak kita dan/atau anak orang lain, jadi pandai.

3. Pelan Pemasaran

“Payout Tinggi” – sbb ini adalah Technology Base Biz, Tiada Kos Fizikal (hanya jual nombor), Modal 1 kali, Untung Banyak Kali (Modal besar semasa develop software, now hanya buat maintenance). Contoh Astro & Biz Kad Prepaid/ Topup (Celcom, Maxis, Digi).

Pasaran sedia ada – terdapat 5 juta pelajar dari tahun 1 hingga tingkatan 3; setiap tahun 500 ribu pelajar tahun 1 masuk – pendek kata pasaran sampai bila-bila lah…

4. Kumpulan

Kita di bawah ZRB Millionaires Club, Rangkaian Terbesar & Paling Berjaya di Kenshido/ Score A, Pengasasnya En. Abdul Aziz Samad berjaya mendapat pendapatan RM1.2 juta dalam masa 7 bulan !

Kita ada Sistem, Tidak bergantung kpd kekuatan individu, Sistem kita Praktikal dan Mudah di Duplikasi.

Jadi, dengan 4 kekuatan di atas – tiada sebab kita tidak boleh berjaya !!!

btemplates

0 comments:

Lain-lain tentang Score A Programme

ARKIB klik Score A